събота, 5 януари 2008 г.

Урок по сънища

мълчание
oще те търся
стъпки
виждам те само
когато се движиш
допир
объркват ме
твоите думи
заведи ме в началото
тласък
завъртане
в ритъм
мелодия
в тъмната вътрешност
без думи
събуждане
.
Всяка сутрин
се събуждам
с главоболие.
В замъглените минути
преди да се свари кафето
все още отлепям
кошмарите от себе си.
.
Първа глътка:
Фиксирам
положението си
във тунела.
Втора глътка:
Фиксирам
близките предмети.
Откъсвам
чашата от себе си.
Трета глътка:
Фиксирам
подвижния образ
отсреща.
Двете ръце
и двата крака
са свободни елементи
от движението.
Четвърта глътка:
Виждам онова лице,
което задава въпроси.
Не го разбирам.
Думите,
изписани във него,
се въртят около мен.
Пета глътка:
Фиксирам спомена,
че търся някого.
.
движение
без думи
ритъм
мелодия
влизам
излизам
влизам отново
стъпка
завъртане
стъпка
ритъмът те води
към началото
повтори комбинацията
обтягане
извивка
по вътрешната линия
отпускане
усмивка
върху гладката повърхност
контролирай лицето си
падане
в центъра
изправяне
на задния ръб
допир
стъпка
отделяне
намираш ли тялото
в тъмната вътрешност
следвай
познатия ритъм
избягай от думите
бягай
завъртане
стъпка
ритъмът те води
към началото....
.
Всяка сутрин
заспивам с усмивка.
В замъглените минути
преди да вляза
в тихия тунел
изписвам стъпките
върху лицето си.
.
още ли ме търсиш
мълчание
знаеш ли къде съм
стъпки
знаеш ли къде те водя
допир

Няма коментари: